Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

Misstag...

Av Erika - 24 juli 2013 18:58

                    Misstag kan alla göra, jag lade upp ett inlägg som visade sig vara felaktigt på min fb-sida idag. När det visade sig att informationen är felaktig, så bad jag om ursäkt för att jag lagt upp inlägget och försökte ställa allt till rätta. Jag har även meddelat andra som jag har sett har lagt upp samma inlägg i tidslinjer.
                    Ett misstag sedan jag startade sidan och jag blir avföljd, med kommentaren att om jag lägger ut inlägg som jag inte är 100 på så får det vara. Jag måste erkänna att jag känner mig lite förnärmad, en miss och det låter på denne som om de händer lite oftare än så.  Nä... nu får jag sluta... tacka för denna tid som denna person varit med på sidan och sedan gå vidare med min sida. 


                     I morgon är det en ny dag.... 

 
 
Ellinor

Ellinor

24 juli 2013 23:14

Hmm, i know the feeling! Det känns ibland som man blir granskad i varje skrymsle och vrå man har! Jag menar, ingen av oss är perfekt! Det är faktiskt inte konstigt att folk går in i väggen, all denna stress för att ge sken av perfektion! För tussan ett misstag idag innebär ju en social katastrof!

http://iamthisday.bloggplatsen.se

Erika

24 juli 2013 23:50

Ja, fast egentligen är det inget att hetsa upp sig för, men det känns surt ändå...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 20 maj 2014 19:09

                           För åtta år sedan opererades jag, bara några veckor senare drabbades jag av komplikationer...och dessa har satt spår i kroppen som jag har fått leva med. Visst, jag har sökt hjälp hos vården och fått svaren att jag antingen...

Av Erika - 20 april 2014 20:37

                           Kristus är uppstånden, HALLELUJA!!  Glad Påsk allesammans!                  Det är ju vansinnigt vad tiden har gått fort, jag har haft något att göra hela tiden...helt ärligt skulle det vara skönt med "sommarlov" nu. Al...

Av Erika - 29 mars 2014 09:45

                          Man kan säga att det har varit mer eller mindre full rulle den senaste veckan, men tisdagen tror nog satte rekordet... först seminarium om människans natur i neurovetenskaplig synvinkel med biblisk touch, sen vidare till Lun...

Av Erika - 24 mars 2014 17:25

                           Hemtentan i religionsfilosofi är inlämnad och en ny del av kursen har startat upp idag. Resten av terminen så kommer det bli massor av religionsantropologi, ur filosofisk, etisk och systematisk synvinkel. Det kommer att bli...

Av Erika - 15 mars 2014 16:32

Vad är det för värld vi lever i egentligen? Det här med reklam har jag funderat på, vad är det för budskap de sänder ut till oss? - vi är inte värda något om vi inte använder Loreal? - alla älskar Mac Donalds? - alla prylar som är ett måste för...

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards