Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Onsdag kväll

Av Erika - 21 augusti 2013 19:52

                    Fästingar är några äckliga små kryp, trots fästinghalsband så hittar man en och annan på vovvarna. Inte är de så lätta att få tag på heller, det gäller ju att få med allt. Så...det är inte bara lovlig jakt på rådjur och björn i dessa dagar... det är det på fästingar också. Jag vet inte om vovvarnas fästingskydd är fullgott nu när vi precis har bytt ut halsbanden? Någon som har koll på sånt?


                    På tal om något helt annat, så börjar det ju dra ihop sig till kyrkoval och det kommer att råda febril aktivitet i nomineringsgrupperna och på stan. Jag har kickat igång POSK Landskronas egen FB-sida och jag är rätt nöjd med den även om den bara är i startgroparna. Nu väntar jag bara på att bilderna på oss kandidater ska dyka upp på mailen så att jag kan göra ett litet fotoalbum där kandidaterna presenteras. Titta gärna förbi, när du surfar runt på facebook... sök på POSK Landskrona! Det är riktigt kul att ha denna sida och jobba med.


                    Nej, nu är det dags att gå och leta reda på vetekudden, och medan den värms i mickron, ta en värktablett. Sen krypa till kojs och hoppas på att detta spända och onda i axlar, rygg och nacke inte utvecklar sig till något mer utan smyger tillbaka till där det kom ifrån. Japp, det håller vi tummarna för.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 20 maj 2014 19:09

                           För åtta år sedan opererades jag, bara några veckor senare drabbades jag av komplikationer...och dessa har satt spår i kroppen som jag har fått leva med. Visst, jag har sökt hjälp hos vården och fått svaren att jag antingen...

Av Erika - 20 april 2014 20:37

                           Kristus är uppstånden, HALLELUJA!!  Glad Påsk allesammans!                  Det är ju vansinnigt vad tiden har gått fort, jag har haft något att göra hela tiden...helt ärligt skulle det vara skönt med "sommarlov" nu. Al...

Av Erika - 29 mars 2014 09:45

                          Man kan säga att det har varit mer eller mindre full rulle den senaste veckan, men tisdagen tror nog satte rekordet... först seminarium om människans natur i neurovetenskaplig synvinkel med biblisk touch, sen vidare till Lun...

Av Erika - 24 mars 2014 17:25

                           Hemtentan i religionsfilosofi är inlämnad och en ny del av kursen har startat upp idag. Resten av terminen så kommer det bli massor av religionsantropologi, ur filosofisk, etisk och systematisk synvinkel. Det kommer att bli...

Av Erika - 15 mars 2014 16:32

Vad är det för värld vi lever i egentligen? Det här med reklam har jag funderat på, vad är det för budskap de sänder ut till oss? - vi är inte värda något om vi inte använder Loreal? - alla älskar Mac Donalds? - alla prylar som är ett måste för...

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards