Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Erika - 11 juli 2013 22:27

                    Sovmorgon till klockan nio idag... inget jamande efter mat i den tidiga ottan, känns nästan lite konstigt. Däremot ville missarna gärna dela sängen med mig och gossade ner sig ordentligt bredvid mig. Mysigt! Låg och läste Sollerö hembygdsförenings Sol-öen som de ger ut varje år, en liten bok med berättelser om ön och dess innevånare. Jättekul att läsa alla berättelser och se alla bilder, till och med jag finns förevigad på bild tillsammans med brorsan. Fick bita mig lite i läppen för att inte skratta högt när  Öns siste kyrkoherde berättade om sitt arbete på ön, solleröborna har ett lite speciellt sätt och humor.


                    Dagen har spenderats på Väla shoppingcenter och på Ikea i Helsingborg, jag fick tag på några skohyllor, så nu ska det bli ordning på torpet i min hall, sen blev det ett par mindre leksaksråttor från barnavdelningen till missarna. Sessan älskar sin råtta och började leka med den direkt... kors i taket vad den kom flygande genom luften och över golvet. Smulan är lite mer tveksam över sin, men hon har istället fattat grejen med aktivitetsbollen och använder gärna den. Har man tur när man knuffar på den så kan det ju ramla ut mat...
                   Pappa fick handlat det han skulle (+ att min snälla pappa köpte sin dotter ett par tofflor eftersom hon fått skavsår av skorna...) en jättefin jacka och lite tröjor.


                   Dagen avslutades med en liten tur till Landskrona festivalen, och middag på kina-restaurang, gott gott och mätt i magen blev man. Nu blir det att slötitta lite på tv innan sängen kallar...


                    Natti natti!

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards