Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Erika - 12 juli 2013 21:42

                    Är lite stolt över mig själv att jag helt själv lyckats köpa rätt kabel för att tv ska fungera med boxen och DVD:n. Plus att jag lyckades fixa inställningarna själv också. Heja mig!


                   Dagen har spenderats i bilen upptäckandes några av Skånes många smultronställen... jag har provat pappas kamera och tagit lite bilder. De blev rätt bra faktiskt, fastän man måste trycka rätt hårt på kanpen för att kameran skulle ta fotot så var det inte någon bild som blev  direkt suddig.

                 Det har varit fint väder hela dagen, så det har varit riktigt kul att åka runt och titta på omgivningarna. I morgon ska vi åka ner på Landskrona karnevalen och dricka kaffe i kyrkans tält, ska bli kul och se vänner och bekanta. 


                   Har även fått ryggen rättad idag, nu känner man sig som en människa igen... har druckit ett glas vin också så nu finns det risk att jag kommer att somna på soffan...

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards