Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Erika - 15 juli 2013 10:59

                    Tur att jag börjar min andra vik-period med att jobba kväll, annars hade det inte varit roligt för då hade jag försovit mig rejält, vaknade först halv elva. Underbart med sovmorgon, kändes rätt välbehövligt också. (Visst är det lite typiskt också att det är när man ska börja jobba igen som man precis har blivit så där skönt avslappnad så man kan sova länge på morgonen...). Romantiseringen av sovmorgonen avbröts abrubt av en uppkräkt hårboll på golvet utanför badrummet... urk.

                     Så det är bara att börja städa och sen kamma katterna, den stora missen lossar massor med hår... en hel stor näve, så jag har mina misstankar om vem det är som har kräkt... om det inte är så att de har tvättat varandra. Efter att ha studerat missarna så har jag fått omvärdera mina första intryck... jag var helt säker på att det var den stora som var "bossen", men jag har nog fel... det är den lilla som är herre på täppan. Den stora backar direkt när hon kommer farande.

                 

                     Nej, här blir det inga barn gjorda... dags att ta sig i kragen och fixa sig färdig innan det är dags att åka till jobbet om några timmar... får börja med att dammsuga ur soffan... det vimlar av katthår i den, någon har sovit här i natt... jag har mina aningar vem den skyldige är.

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards