Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Erika - 7 augusti 2013 21:09

                    Trodde aldrig att jag skulle överleva den här arbetsdagen när vi i personalen satt med var sin kopp kaffe i handen och gjorde morgonplaneringen... ögonlocken hängde tunga, gäspningarna avlöste varandra och kaffets koffeinkick lät vänta på sig. Men jag måste faktiskt erkänna att den här dagen har nästan flugit förbi i rasande fart, när jag väl kom igång. (Men det kommer att bli att nanna tidigare ikväll, för säkerhets skull).


                    Efter jobbet var det bara att bege sig hemåt en snabb vända och kamma till frisyren och byta kläder, för att sedan återigen åka in till stan, i trevligt sällskap med I, för fotografering utanför församlingshemmet. Japp, nu har jag fastnat på både gruppbild och enskilt foto för POSK Landskrona (för att inte vara så förtjust i att vara med på bild, så har man blivit en riktigt linslus). Kyrkovalet rycker allt närmare, så nu är det mycket förberedelser och planering som ska göras.


                    Jag måste boka in en fika med T för att få en snabbkurs i politik, känns bra att i alla fall försöka skaffa sig en liten överblick om hur saker och ting fungerar och sånt. Om någon skulle råka få för sig att rösta in mig i någonting. Jag måste ju erkänna att jag är lite novis på området.


                  Jag har bestämt mig, det får blir Mårtensson som blir först ut av mina favoritförfattare. Jag avslutade Håkan Nessers bok igår, så nu ska jag sätta tänderna i Mårtenssons " Den grekiska hjälmen". Vissa påtryckningar från familjen finns... de vill också läsa Mårtensson, så det är bäst att jag sätter igång.


                 


                                    GLÖM INTE att rösta i Kyrkovalet den 15:e september!!

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards