Alla inlägg den 27 augusti 2013

=)

Av Erika - 27 augusti 2013 21:45

                    Supertrevlig eftermiddag med T och S i Helsingborg idag, jag längtar redan till nästa gång vi ses! När man inte ses så ofta så har man en del att prata om så det blev både lunch och fika, promenad genom stan och gemensam tågresa hem. Nästa gång måste du vara med E!!

                   Jag fick chansen att springa in på Claes Ohlsson för att akutköpa ett mobilskal till min nya mobil också. Japp, nu har jag en ny mobil som är halare än en tvål och jag har tappat den X antal gånger redan och den har inte varit i min ägo en vecka ens. Hittade ett fint fodral till den på internet som jag har beställt, men eftersom att det inte har dykt upp ännu så fick jag panikhandla ett idag. Mobilen blir lättare att hålla i och den kommer att ligga kvar på samma plats där man lämnade den. Det blev ett blått skal i nätmönster... eller vad man ska kalla det. Det får duga så länge, det känns lite tryggare i alla fall. 


                  Imorgon blir det att åka och hämta lite röstsedlar och foldrar som jag ska dela ut i mitt tilldelade område under valveckan. Det kommer att bli kul att ta del av valarbetet som vi har framför oss. Nyttigt också att få se hur maskineriet fungerar. Jag måste säga att SvK har väldigt snygg stil på sina röstkort, men logiken med röstningslokaler kan man ställa sig lite undrande till... men man kan inte få allt.


                  Jag borde inte läsa mer deckare nu innan jag ska sova, för mina drömmar goes Midsomer Murders on me...helt sjukt. Men jag kan inte låta bli. Lite kul är det också att boken Davidsstjärnor som jag håller på att läsa nu recenserades i Nyhetsmorgon i morse och fick bra betyg. =)

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards