Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Erika - 20 maj 2014 19:09

                           För åtta år sedan opererades jag, bara några veckor senare drabbades jag av komplikationer...och dessa har satt spår i kroppen som jag har fått leva med. Visst, jag har sökt hjälp hos vården och fått svaren att jag antingen ska ta två panodil och ringa om det blir värre eller så har det pratats om operation... två ytterligheter som ingen av dem är särskilt lockande. Undersökningar har inte gett något. Jag trodde att jag skulle få leva med det här resten av mitt liv, men tack vare min mamma så har jag kommit i kontakt med en underbar laserterapeut. Det tog inte ens 30 minuter innan hon hittat problemet och påbörjat behandling. 

                           Lasern läker det som är trasigt, helt fantastiskt... man sätter, vad som ser ut som en ficklampa, på kroppen och då händer det fantastiska saker. Visst, vissa "biverkningar" av behandlingen finns ju... men trötthet och lasersmärtorna kan jag stå ut med om det innebär att det som jag har dragits med i så många år försvinner. Det är positiva biverkningar i mina ögon. Äntligen så kommer jag att bli fri. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teologistudent som drömmer om att jobba som präst i Svenska kyrkan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards